joi, 6 ianuarie 2011

Un mic plan

Maine voi incepe micul meu plan,partea a doua.

Voi depunde 20$ pe Fulltilt si voi incepe sper ascensiunea.Prima parte a planului a fost un esec am ajuns la 110$ in 8 zile dar ceva din atutudinea mea a facut sa pierd tot foarte repede.Defapt asa m-am decis sa fac si un blog,simt ca acum sunt mai responsabil,simt ca sunt urmarit desi stiu ca nu sunt ;) dar daca imi da o atitudine mai buna este tot ce am nevoie.

Planul zice simplu,sa ajung la 300$ intr-o perioada relativ scurta.Nu am calculat niciodata cam cat pot sa am profit de ora sau pe 100 de maini deoarece nu folosesc niciun program ajutator si nici nu am fost interesat foarte mult dar sper sa ajung undeva la 100$ in cel putin doua saptamani.

Vreau sa joc foarte mult la mese cash si doar cateva turnee.

Ce sa zic imi urez bafta si voi reveni cu vesti.

3 comentarii:

  1. Eu zic sa nu-ti propui diverse bazaconii. Ia-o usor usor. 20 USD nu sunt suficienti ca sa incepi sa joci la cash. Pentru NL2 iti trebuie cel putin 50 USD. Parerea mea.
    Multa bafta! Si sa stii ca esti urmarit :smile:

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu ca nu e deloc suficient...speranta mea e sa fac putin cate putin in ring si ce castig sa incerc la satelitul pentru 200k Double Deuce (cel de 90c intrare 36playeri si Shootout)

    Asa in plan suna binisor si mulumesc frumos d incurajari...sper sa am vesti bune

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu-ti pune mari sperante in sateliti ... De fapt nici calificarea la 22 nu inseamna mare lucru, pentru ca e greu sa intri in bani "la debut". Tot mai bine te bazezi pe profitul de la cash si cand ai bankroll suficient cumpara direct intararea. Parerea mea :)

    RăspundețiȘtergere