miercuri, 5 ianuarie 2011

Live vs online

Dupa ce am delectat putin "vasta audienta" cu istoria pokerului vreau sa trec direct la un subiect tare arzator pentru mine cel putin.

Care sunt cei mai buni jucatori din lume?Cei ce au inceput sa joace live in trecut cand nu exista pokerul online?Sau cei de astazi care au invatat sa joace pe internet?

Multi am fii tentati sa zicem ca cei ce au invatat sa joace live sunt mai buni,deoarece pe langa faptul ca cunosc bazele pokerului si toata matematica ce o include acest joc ei mai au in plus faptul ca sunt obisnuiti sa stea fata in fata cu adversarul si sa "citeasca" jocul din simple gesturi.

Pe de alta parte jucatorii online care nu isi bazeaza deciziile decat pe matematica(vorbesc de cei de succes),ei au marele avantaj ca nu vor fii inselati de astfel de gesturi care live pot determina cu mare usurinta unde se afla limita  dintre succes si esec.

Deci care sunt cei mai buni?Si cum ar fii cel mai bun mod de a stabili acest lucru?

Iata o scurta opinie a unuia dintre cei mai buni in live poker!

2 comentarii:

  1. Pokerul LIVE este diferit de cel ONLINE in multe aspecte. Tocmai de aceea este greu sa vorbim de jucatori care au reusit atat la mesele reale cat si la cele virtuale.
    Pana la urma trebuie sa te decizi unde vrei sa joci :smile:

    RăspundețiȘtergere
  2. Ei nu...ziceam asa ca e o controversa uneori intre ei,la nivel innalt...

    Pentru unul ca mine deocamdata online-ul e tot ce-mi trebuie...desi mi-as dori sa am BR necesar pentru live,dar toate la timpul lor

    RăspundețiȘtergere