miercuri, 12 ianuarie 2011

Un exercitiu de imaginatie

Hai sa facem impreuna un exercitiu,nici nu stiu daca este exercitiu dar suna cult ce sa zic.

Eram azi in fata spitalului si stateam in masina,asteptam pe cineva.In fata mea parcheaza un taximetrist cu muzica in blana si se da jos din masina,dupa ce face ceea ce parea a fii unu sau doua exercitii de gimnastica se apuca el frumos si mananca covrigi.

La un moment dat se baga in seama cu un alt tip si incep sa discute despre vesnicul "ce rau e in Romania" si "ce nesimtiti sunt oamenii",pana aici nimic ciudat dar flencanind el la covrigi asa a inceput sa arunce cateva resturi pe jos si n-ar fii fost mare chestiune daca nu era un cos de gunoi la doi metri de el si inca unul la aproximativ sase,daca tot avea chef de gimnastica.Arunca el o bucata,arunca doua,deja la a treia m-am dat jos din masina si l-am rugat frumos sa le ia de jos si sa le arunce la cos,bineinteles ca am primit un raspuns agresiv si superior.Am pus pauza,mi-a trecut prin cap sa-i dau doua sau trei palme si sa vad ce se mai intampla,dar am ales sa sun la politie,exact ceea ce ne invata pe noi democratia asta sa facem,sa nu ne facem dreptate singuri si sa facem tot ce depinde de noi sa traim intr-un loc mai bun.

Zis si facut,a venit politia.Cand au inteles exact care e problema au ramas masca,dar le-am cerut insistent sa aplice exact legea,pe care am observat ca nici nu stiau ca exista,ok nici eu nu stiam dar presupun ca exista nu?In toata cearta care s-a creat pre-finalul este ca politistii au scris un avertisment pe numele taximetristului si tot in timpul asta cinci,sase pasarele nazdravane s-au batut putin pe bucatile de covrigi si au fugit cu ele.Taximetristul a ramas cu avertisment si end of story....



Acum ca am terminat exercitiul vreau si eu sa stiu ce parere aveti despre acel "eu" de mai sus!

Bagacios,sifonar,cetatean bun sau nebun cu acte!


ps: toata lumea ma intreaba disperata daca am facut asa....si le tot zic ca e doar un exercitiu de imaginatie,nimic mai mult

2 comentarii:

  1. As putea sa zic "bun cetatean", dar voi opta pentru "Don Quijote". Ai avut noroc ca nu a iesit un scandal mai mare. Nu merita efortul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ei..chiar era imaginara treaba,desi stiu ca nu ar trebui sa fie doar in imaginatia noastra :D

    RăspundețiȘtergere